expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 5. мај 2015.

April Favourites

-Hejj drugarii :-)♥
-Proslo je puno vremena otkako nisam pisala.Nije da nisam imala vremena zbog skole vec su konacno poceli lepi,topli dani tako da sam ja uzivala u njima.Trudila sam se da sto manje budem na racunaru i da svoje vreme provedem napolju ali nemojte brinuti nisam vas zaboravila hehe.Redovno sam ulazila i citala postove drugih blogerki iako nisam ostavljala komentare.♥
-Evo dosao je i pocetak majaa pa tako i moj post o favoritima.♥
Let's go:

-Jako volim da nosim trake za kosu i marame.Imam ih dosta a proslog meseca najvise sam koristila crvenu i crnu traku za kosuu.Cesto sam ih nosila u skolu a i u setnje tako da su se nasle u mojim favoritima.Takodje nasle su se i ove crvene naocare koje obozavam.Imam ih jako dugo ali uvek ih ubacim u neku fijoku i zaboravim na njih.Ovaj put sam ih se setila i dosta ih nosila tako da su se takodje nasle u mojim favoritima.:-)

-Kao sto sam vec rekla poceli su topli dani i vreme je za starke.Mislim da sam vec jednom napomenula da ih obozavam i da bih volela da ih imam u svim bojamaa.Zaljubila sam se u plitke bele starke i majka je prosto morala da mi ih kupi.Kupila sam ih u 'Fahsion Sky' (valjda se tako pisee). :-)

-Obozavam Economic parfeme a moja majka se zaljubila u broj 43.Meni se takodje dopao miris tako da smo ga zajedno koristile.Ne znam kako bih vam objasnila miris ali jako je lep i dugo traje. :-)
-Obozavam da lakiram nokte a ovog meseca najvise sam koristila crveni,crni i beli lak.Dobro mozda sam mogla da uzmem malo veselije boje ali dobro.Pored njih koristila sam i pink lak ali se nije nasao u mojim favoritima ovog meseca. :-)


-Da volim da citam to vec znate.Ovog meseca procitala sam knjigu 'Poljubiti Paula'.Moze se reci da je ono malo decija ali jakoo je lepaa. :-)

-Obozavam teksas jakne.Imam ih dve a ovog puta ova se bas nasla u mojim favoritima.Jednostavno ide mi uz sve tako da sam je jako cesto nosila. :-) (Na slici se i ne bidi bas kakva je ali jakoo je lepa haha)
-Pored Economic parfema koristila sa sam i ovaj sa slike(ne znam kako se zove haha),mada ne bas toliko jer je prejak.Nisam ga koristila za skolu ali jesam za ostale prilike.Nisu bas prilike haha nego neke setnjee i tako too.Okk smucala sam see hahahaa nadam se da ste me razumelii. :-)


-Obozavam sjajeve za usta a posto nisam koristila Babz Lips koristila sam ova tri.Sva tri sam dobila tako da ne znam gde su kupljena ali jako su lepa.Omiljeni mi je ovaj narandzastii,tako da sam njega najceste koristila u skolu.Nema bojuu a usne su vam nekako punije od njegaa.

Pored ova tri sjaja koristila sam i ovaj mada je on bas onako pravi sjaj tako da nije za skoluu.Bez obzira na to koristila sam ga (naravno ne u skoli) i nasao se u favoritima. :-)

-Volim da nosim mindjuse i imam ih punoo.Proslog meseca sam ih stalno nosila.A posto ih imam puno izdvoljila sam neke od mojih omiljenihh. :-)

-I kao posledni favorit je ovoo sa slikee.To vam je u stvari i isto kao Neskvik(verujm da ste ga svi pili).Isto se pravi sa mlekom i doda se 3-4 kasicice ovok kakaa hahaha.♥
-To bi bilo to drugarii za danas.Ne mogu vam obecati da cu biti redovna u pisanju postova ali cu se truditi koliko moguu.♥
Vidimo see.kiss♥♥♥

11 коментара:

  1. I ja sam dosta nosila bandane tokom prošlog leta, i bile su totalni hit i sada su! I ja obožavam Economic parfemčiće, i volim broj 43. <3
    Super post!


    GIVEAWAY NA BLOGU :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđaju mi se trake za kosu i minđuše *---* prekull su ♥

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predobre favorite imas,naj su mi trake za kosu♥♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/ -posjeti moj blog :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divni favoriti! Kako si lepo napravila paletu boje na prvim slikama sa lakom za nokte :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши