expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 18. април 2015.

Our first smoothie♥ #1

-Zdravo dragi moji.♥
Kako ste mi danas? Kako ste proveli smoj dan?
Ja sam se bas smorila.Napolju pada kise bez prestanka i vreme je tako sugavo.Ako do veceras ne bude sve suvo necemo se igrati zmurke,a bas steta posto ja i dalje volim to da igram haha.♥
-Dok sam se smarala nazvala sam Bojanu da provedemo vreme zajedno u kuci posto napolje kao sto rekoh ne mozemo zbog budjave kise.Bojanu vec znate sa bloga Everything for teens .
-Dok smo prelistavale pocetnu stranicu bloga videle smo neki post o smoothiu haha i odlucile da i mi napravimo neki nas.Posto nam je to prvi smoothie odlucile smo da koristimo samo jedno voce i odabrale smo banane haha.♥
Nama se jako dopalo kako je ispalo pa cemo to podeliti i sa vama kako bih ste takodje probali.
1.Potrebno vam je:
-Dve ili vise banana
-Mlevena plazma
-Jogurt
-Blender

2.Banane iseckajte na kolutice ili kako se vec kaze(pogledajte sliku haha)

3.Ostavite 2-4(dva ili cetiri) kolutica banane ako zelite dekoraciju a ostatak ubacite u blender.Sa bananama u blender dodajtte dve case jogurta i izmiksajte to zajedno.♥

4.Takodje dodajte i malo mlevene plazme u to.
5.Kada se sve to izmiksa i lepo sjedini sipate to u case.Kao dekoraciju dodajte bananu na casu(videcete sliku pa ce vam biti jasno) i pospite mlevenu plazmu po smoothiu.♥

Posle vam ostaje samo da uzivate u vasem 'smoothiu' od banane uz meki lep fil ili seriju.
Uzivajte u ostatku slika.♥









-To je do za danas.Pozdrav i uzivajte!♥

29 коментара:

  1. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/04/sheinside-favourites.html?showComment=1429373973644#c6066547231582766903

    Keep in touch, pls. Big kiss

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Moraću to da napravim, izgleda da je baš ukusno.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.Ako bude probala moj ti je savet da stavis vise babane nego jogurta :-)

      Избриши
  3. Ja samoothie pijem svakoga dana! Ali je ovaj tvj recept baš zanimljiv! Ovaj 'smuti' izgleda oliko ukusno da sam pokušala da pojedem monitor! haha :3

    NOVI POST: justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sigurno cu probati da napravim ovako nesto.. ♥
    Novi post na mome blogu; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Definitivno cu ovo napraviti, posto mi izgleda jako ukusno.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam sve što se pravi od banane tako da ovo moram napraviti ♥ super post

    Poseti moj blog → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo moram da probam :-) xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/04/pink-details.html

    ОдговориИзбриши
  8. Dobro ste se setile staviti plazmu u smoothie :) Izgleda ukusno! Hvala na posjeti, pratim i ja tebe preko gfc :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. E ovo je super stvar, moram da probam i ja :D Pratim te na GFC, nadam se da ćeš da uzvratiš ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Izgleda jako ukusno!! Možda ste mogle mleveni keks da ubacite u blender!! Ok,znam da neće biti sitniji, ali možda bude ukusnije! :)

    Novi post! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Smoothie izgleda baš ukusno, želja mi je da napravim ali nemam blender. :/

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Izgleda super! Volim da pravim smoothie :)
    Super post


    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши