expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

недеља, 10. мај 2015.

My outfits for spring♥

-Cemu ovakav naziv posta kada je prolece odavno pocelo?
Evo ne znam ni sama.Nisam znala kako drugacije da ga nazovem pa eto tog naziva.
-Prolece je samo po sebi donelo dosta toplih dana.U nekim trenutcima bilo je toliko toplo da me mogao nositi sorc,suknjice i tako te letnje stvarii. :-)
-Posto je tako lepo vreme maksimalno sam ga iskoristila i naravno nosila sam sorceve i suknje jer ih prosto obozavamm.
*29.05 idem na ekskurziju tako da ocekujte jedan post pre toga*
Let's go on post:♥

-Kao sto sam rekla bilo je toliko toplih dana da je izgledalo kao da je leto.Zbog toga se u ovom postu nalazi i ova divna bela haljina.Ja je prosto obozavam.Iskreno mislim da je dosta lepsa uzivo ali nema veze.Uz nju sam kombinovala moju teksas jaknu koju ste mogli da vidite u proslom postu kada sam vam pokazivala svoje favorite.
Nisam slikala obucu za ovu kombinaciju ali uz nju sam nosila moje bele baletanke. :-)♥

-Jako volim ove pantalone na tufnice iako jedva udjem u njih na zalost.Obozavam ovu boju a i pantalone su jako prijatne za nosenje.Mislim bile su dok sam komotno ulazila u nih.Sada vise i nisu toliko haha pa ih zbog toga retko nosim.Uprkost tome obozavam ih.Obu belu majicu obicno upasem i stavim moju ogrlicu.Naravno pantalone povrnem i obucem bele starke koje svaku moju kombinaciju upotpune.♥
-Ova kombinacija mi je jako prijatna.Jeste da crno privlaci toplotu ali meni u ovim helankama to nesmeta.Helanke su kao kozne.Tj. tako izgledaju ali nisu.Jako su tanke i prijatne.Ovu traku ste takodje videli u favoritima a vidite je i ovde.I sledece je ova majica koju obozavam.Mnogo mi se svidja a i jako je tanka.Jedina mana joj je sto se providi ali nasla sam i resenje za to.Kombinaciju upotpunjuju teget plitke starke, x'd♥
(slika je uzasna znam,ali ona koja je slikana obicnom kamerom je nekako mutna i gora od ove :-( )
-Obozavam ovu kombinaciju iako na slici ne izgleda bas toliko privlacno.Ovu kosulju obucem i lepo je zavezem.Moje patike ste vec vidjali a one nekako udaraju kontrast i to mi se bas svidja.♥
(kosulja je guzvava nema dalje ali nemojte obracati previse paznje na to x'd)
-Ponovo jedna letnja kombinacija i ponovo sa kosuljom.I ovu kosulju ste imali prilike videti.Ovaj put nju vezem oko struka a majicu upasem u sorc.Ponovo bele starke koje u potpunosti upotpune moju mobinaciju koju iskreno obozavam i koja jako lepo stoji. :-)

-Ovo su moje nove pantalone koje sam samo jednom obukla a vec mi se tolikoo svidjaju haha.Kombinovala sam ih uz ovu belu majicu sa crvenim detaljima i jako mi se svidja sve to zajedno.♥
To bi bilo to za danas.Ocekujem vase komentare.
Pozdrav do sledeceg posta!♥

19 коментара:

  1. Dopadaju mi se outfiti,bas su slatki!:D
    Posetite moj blog --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Outfiti su ti preslatki! Rado bih nosila kombinacije s košuljom. :D

    http://mypolishbook.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Post je odličan kao i outfit.
    Svrati do mog bloga i prijavi se.
    I ja sam upravo postavila outfit.

    http://marrylu1294.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super outfiti ♥ Pratim te na GFC :D

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман11. мај 2015. 14:04

    Odlično.. Mnogo mi se dopada :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican outfit, pratim te a nadam se da ces i ti uzvratiti pracenje! <3 <3

    http://marinailes9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Outfiti su predivni, moj su stil a najviše mi se definitivno sviđaju 2 i predzadnji. Majica na bicikl je predivnaa mnogo mi se sviđa *--*

    ОдговориИзбриши
  8. Preslatkoo..Stvarno imaš smisla za modu. ;)

    Poseti moj blog..
    Ako ti se dopada učlani se. ;)

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepo sve izgleda!! Baš lepo znaš da iskombinuješ!!

    Novi post na mom blogu!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Najviše mi se dopadaju 1,5 i 6.
    Preslatki outfiti. ;)

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Haljina iz prve kombinacije je savrsena.♥ Gde si je kupila?
    I zadnja sa kosuljom je prelepa, kao i ona sa starkicama.♥

    Poseti moj blog, imam slican post i uclani se ukoliko mozes.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. :)
    posetite:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Super post. Kombinacije su stvarno divneee.

    https://mariadjordjevic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan ti je post, kao i stvari koje si izabrala!
    Btw, zapratila sam te, pa ako bi mogla učiniti isto na mom blogu.Također sam objavila novi post, pa ako bi ga mogla pogledati.
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/upoznavanje.html
    Hvala!

    ОдговориИзбриши