expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 4. март 2015.

In style of the famous-Bethany Mota + obavestenja

-Zdravo dragi moji.
Opet ja kasnim sa postovima,tj. ne stavljam ih na vreme.Zaista nemam vremena ali se zaista trudim da kada pisem post uradim to najbolje sto mogu.♥
-Takodje pre svega zelim da vam se zahvalim na 43 komentara na predhodnom postu.Hvala vamm svima puno i drago mi je da vam se taj post svideo.♥♥
-Pre posta krenucu sa nekim nazovimo obavestenjima:
1.Kao sto vidite pocela sam da pisem post 'U stilu poznatih' koji bi trebalo da izlazi jednom nedeljno ili jednom u dve nedelje.To naravno zavisi od toga da li ce vam se to sto pisem svideti ili ne. :-*

2.Uskoro mozete ocekivati na novom izgledu bloga i takodje se nadam da ce vam se svideti.:-)
Kada to uradim na blogu ce te pronaci anketu na kojoj mozete reci da li vam se izgled dopada ili ne.:-*

3.Sto se tice sledeceg posta ocekujte jedan 'DIY' koji vam spremam ili 'Favorite februara'.Mislim 04.03 je i mislim da je vreme da vam to napisem.
A sada da krenemo sa postom :-*:
-Mislim da svi znate ko je Bethany Mota ali evo za one koji ne znaju ona je najpopularnija youtuberka na svetu.Ja je prosto obozavam.Jako mi se svidja nek izgled pa sam zelela da podelim moje misljenje sa vama.Takodje ona dizajnira odecu tako da je nesto od kombinacija koje postavim dizajnirala ona.Sa kombinacijama sam zurila(tj. zurila sam dok sam ih trazila po internetu) ali nadam se da ce vam se svideti.♥
P.S nedavno sam pobedila na takmicenju za omiljenu poznatu licnost i pisala sam o Bethany pa cu vam na kraju posta ostaviti link da mozete pogledati to i saznati neke stvari o njoj♥.
1.
-Danas sam kupila novi 'HEJ' koji je izasao 01.03 i dok sam ga listala spazila sam ovu kombinaciju.Jako mi se svidela i odlucila sam da je stavim u post.Ja inace jako volim da nosim suknje.*--*Kombinacija mi je divna i sve se savrseno uklapa.Mislim da njoj odlicno stoji.Prolece je tu a uskoro ce i leto tako da je ovo savrsena kombinacija.
2.
Ovo mi je jako slatko i odlicno joj stoji.Moze se i nositi u skolu.Maica mi je jako lepa ali sam ja ocarana pantalonama/helankama,nisam sigurna sta je u pitanju.x'dNezna je boja i nekako me podseca na prolece.x'd♥
3.
Kao sto sam napomenula da volim suknje,takodje i jako volim haljine.Sve je odlicno uklopljeno sa belim starkama.Inace sam zaljubljenik u starke i ovog leta planiram kupiti jos jedne posto jedne vec imam.Odlicna kombinacija za leto samo sto naravno na +30 necete nositi ovo cime se ona ogrnula.Gledam 5 min u sliku i ne mogu da shvatim sta je to. x'd♥
4.
Evo i jedne zimske kombinacije.Jos uvek je napolju hladno tako da se dzemperi mogu nositi.Kombinacija mi je prelepa,sve je kako treba tako da nemam nista da dodam.♥
5.
Ovde takodje imamo starkee *-*.Odlicna kombinacija.Pogotovo mi se svidja kosulja koja je vezana oko struka.Ovo je neki outfit for school.♥
6.
Ovo je jedna kombinacija iz njenog video-snimka koji je vezan za kasnjenje u skolu.Kombinacija mi je jako lepa iako nisam neki ljubitelj roze boje.Ove godine su kape sa raznim natpisima bile u modi a ovde mozemo videti jednu od njih.♥
7.
Aaa kako mi je ovo divno.*-*Sorc je prelep.Ovako nesto mozete nositi za leto,samo naravno bez ogrtaca.Mozete dodati neku narukvicu ili neki detalj.♥
8.
Ovo je takodje jedna zimska kombinacija koja nije tako posebna ali mi je prelepa.Mozda bih mogao da se doda neki detalj ali i bez njega mi je sve na svom mestu.♥
9.
Ne znam sta bih dodala za ovo.Jako mi se svidja ali bih takodje dodala neki detalj poput neke ogrlice ili nesto slicno.♥
10.
I evo ponovo se susrecemo sa kombinacijom u kojoj se nalazi haljina tako da je necu komentarisati. ;-)♥
11.
Iii poslednja kombinacija za veceras..Ovaj dzemper sam takodje videla u casopisu 'HEJ'.Kao sto sam rekla jos uvek je napolju hladno,barem kod mene pa se jos uvek mogu nositi dzemperi a nesto poput ovog je preslatko.♥

-To je to za vecerasnji post.Nadam se da ce vam se svideti.U kometar mi mozete napisati o kome da pisem sledeci put kada budem uradila ovakav post.:-)
-Ko ja vam se kombinacija najvise svidela?♥
-Veliki pozdrav i kiss do sledeceg posta!♥

32 коментара:

  1. Odličan post!
    Ako imaš vremena proveri prvi post na mom blogu,a bila bih zahvalna ako mišljenje ostaviš u komentaru ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Cetvrta kombinacija me je odusevila :))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično! Beth divna je zaista i predobro se oblači. :)


    Novi post na blogu + giveaway :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.♥
      Da zaista je divna.♥

      Na takmicenje sam se odavno prijavila a post cu naravno pogledati♥

      Избриши
  4. Odličan post! Ona je prelepa i ako je ne pratim toliko na yt tjs njene videe,ali obožavam njen stil!


    Pogledaj moj blog,i učlani se: http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Beth se prelepo oblači i ona u bilo kojoj kombinaciji zasija.Odličan post :)

    Poseti moj blog & učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga, kao i cijeli blog :) <3 Učlani se na moj http://fdiarybyz.blogspot.com/ ako već nisi :*

    ОдговориИзбриши
  7. Definitivno ima stila! <3
    Samo da malo cesce izbacuje videe! http://feshalafashion.blogspot.com/2015/03/study-tips-and-organization.html
    Pogledaj moj novi post:

    ОдговориИзбриши
  8. Sve kombinacije mi se jako dopadaju , ali najviše 1. , 5. i 6. Ja obožavam Beth i hvala ti što so pisala o njoj. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. P.S. Nisi stavila link o Beth koji si pominjala na početku posta... :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U poslednje vreme sam jako zaboravna i zaista se nisam setila da ostavim link.Kada sam to primetila cekala sam da vidim hoce li se neko toga setiti i drago mi je da si se ti setila.Ako zelis mogu ti ostaviti ovde ili da ubacim u sledeci post koji najavljujem uskoro ♥ ?

      Избриши
  10. Super post :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post!!!♥♥
    Inace svidja mi se i blog kako je uradjen, jednostavno sve mi se svidja :)

    http://andreasworld11.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Post je odlican. Meni se mnogo dopada stil Bethany Mota-e, a posebno me je odusevila ova poslednja kombinacija, jer je potpuno u mom stilu.
    Novi post na mom blogu. :D

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Beth je jako divna kao i njene kombinacije ^__^ ♥♥♥
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Ona je preslatka! :) Ja sam je tek u januaru otkrila i oduševila sam se :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши