expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 23. фебруар 2015.

Sick/lazy days..

-Well hi ljudi. <3
-Evo mene i mog novog posta.(konacno)Izvinjavam se sto nisam pisala 7 dana.:OO
-Necu ici u skolu 3 dana jer sam bolesna,tj. nisam bolesna ali nenormalno kasljem.Doktorka mi je rekla da ne idem u skolu pa cu vise vremena posvetiti blogu.Eto i neke svetle strane u tome sto kasljem kao luda x'd. <3No necemo sada o tome..
-U ovom postu cu vam reci kako da provedete dan dok ste bolesni + outfit for sick/lazy days..
Da pocnemo:
#1Outfit :-) <3
-Obicno kada sam bolesna ne izlazim iz pidzame.Ako ipak odlucim da se obucem gledam da mi ta odeca bude jako udobna pa sam izabrala ovo:
Iako je kod mene u kuci 300 stepeni u majcici nesmem biti nikako.Ipak sam bolesna.Zbog toga sam dodala crveni duks sta je vec x'd.Pretopao je i ja ga zovem 'djuda'.Okk luda sam. :-DKosu podignem u rep ili zavezem neku 'very messy' pundju. x'd <3
(duks se na slici vidi bas,bas loll)

#2Majka mi kuva neke cajeve kojih inace popijem 150 na dan. x'd.Obicno se ususkam u krevet i citam moje omiljene novine uz te cajeve koji i nisu bas lepi. x'd
Ususkam se u krevet mojih roditelja,obicno.On mi je veliki a ja volim da se rasirim na njemu.Ako nisam u njihovoj sobi onda sam u dnevnom boravku opruzena ispred televizora. <3
Najvise citam 'HEJ' i 'BRAVO'.
#3Posle citanja casopisa prelazim na lap-top gde gledam seriju ili film.Naravno majka mi donosi 151 caj i donese mi par obloga jer mi to zaista pomogne.Jednostavno zagreje krpu bas da bude prela i stavi mi je na grlo.
Danas sam gledala 'American horror story' a inace su mi omiljene serije:
1.The Vampire diaries
2.American horror story
3.Violetta
4.Dr. House
Takodje ako sam bas umorna pustim neku laganu muziku i zaspim.
Evo i na slici preporuka filmova.
#4Posle filma/serije pisem dnevnik.Da,vodim svoj dnevnik od 2012/2013 god.LOL <3
Volim da svoje misli i osecanja prenesem na papir i da mi to ostane kao uspomena.U toku dana mi se uvek desi nesto zanimljivo i ja zelim da to zapamtim.Probajte da ga pisete i svidece vam se. :-)
#5Veliki sam ljubitelj knjiga i zaista volim da citam.Volim svakakve knjige a tretutno citam 'IGRE GLADI' i odlicna je.Preporucujem je svima.
#6Jedna ne tako interesantna stvar je ucenje.Ako vas ne boli glava/stomak ili ako ne povracate a ne idete u skolu mozete uciti i truditi se da neizostajete sa gradivom u skoli.Tako ce vam kasnije biti lakse. :-)
Tako ja provodim dane dok sam bolesna.Kako vi provodite vase dane dok ste bolesni/lenji?
Jos jedna stvar-Dodala sam 'GFC' dugmence tako da mozete biti moji citaoci. :-*
-O cemu bi zeleli da bude sledeci post?
-Javite mi se na e-mail ksenijalukic79@gmail.com

-Dok vi citate ovaj post ja se vec igram sa mojom mackom Garfildom,pijem caj,i kasljem uglavnom. <3
(Gari-live haha)
Pozdrav i kiss za vas do sledeceg posta. <3


43 коментара:

  1. Wow super provodis vreme sem ucenja. -.-
    (posetite moj blog pa ako vam se svidi followajte ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  2. odlican post! ako zelis da pratimo jedna drugu javi se http://vanja00.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. Bas mi se svidja i jako je kreativno napisano. Svaka cast! :* :) I ja obozavam knjige,takodje naucnu fantastiku. Pa ako nekad imas vremena mozes pogledati ove: Jeza, Iscezavanje,Zauvek. Sve tri se nadtavljaju jedna na drugu. Napisala ih je Megi Stivoter,a u pitanju je romanticna fantastika :)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Takva je i moja rutina kad sam bolesna, a to je otprilike jednom u godinu dana... Obožavam da gledam Vampirske dnevnike, a obožavam i sve ljude koji ih gledaju!!! Hahah, lol :D
    Super post stvarno. Sviđaju mi se slike *___*

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i ja sam bolesna jednom u godinu dana,odprilike.
      Hahah i ja takodje obozavam da ih gledam kao i ljude koji ih gledaju.LOL <3
      Hvala ti na komentaru <3

      Избриши
  5. Super post! Tako i ja obično kada sam bolesna. :)♥

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Ja gledam TVD i PLL..
    Uglavno sma zavaljena u stolicu pred kompom...

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. <3
      Ja sam u krevetu za lap-topom i gledam serije po ceo dan,ili citam knjigu <3

      Избриши
  7. Lovely photos, the cat is so cute! Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on ”GFC” (#11) "Maria"
    I'm also following you on "Google+" and I'd be very happy if you follow me back :)
    Keep in touch sweetie! Hope you have a fabulous day ahead<3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    ОдговориИзбриши
  8. Skoro isto kao i ti haha :D
    Brzo ozdravi ;) :*
    A mackic ti je presladak :* <3

    Nova sam,poseti pliz imas novi post ;) <3
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  9. Post je odličan. Brz oporavak! Kada sam bolesna i ja radim skoro iste stvari kao i ti. Počela sam da te pratim, i mnogo mi se dopada tvoj blog..
    Želela bih da mi pomogneš u pisanju jer sam nova, i tvoji saveti će mi značiti nadalje. Ee da i Garfild je preeecute. *____*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i na tome sto me pratis.Pomocicu ti naravno.Mozemo ostati u kontaktu preko gmaila a tako cu ti rado pomoci koliko budem mogla.Moj gmail- ksenijalukic79@gmail.com ♥♥

      Избриши
  10. Post je odličan. Brz oporavak! Kada sam bolesna i ja radim skoro iste stvari kao i ti. Počela sam da te pratim, i mnogo mi se dopada tvoj blog..
    Želela bih da mi pomogneš u pisanju jer sam nova, i tvoji saveti će mi značiti nadalje. Ee da i Garfild je preeecute. *____*

    ОдговориИзбриши
  11. Great blog! Thanks for the follow, I followed back. I'm GFC #15 :)

    HMLovur

    ОдговориИзбриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Sve je odlicno napisano ali deo sa outfitom mi se najvise dopao jer najbolje ces se osecati u udobnoj odeci sta god radila! :)
    Garfild je presladak!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥
      Naravno i ja mislim da je jako bitno da se osecas udobno u odeci koju nosis..
      Hvala ♥

      Избриши
  14. Odlican post! Maca ti je preslatkaa!!

    P.S. Novi post na mom blogu! Ako ti se svidi, u;lani se!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. odlican post! ♥
    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post. Većinom i ja sve ovo radim dok sam bolesna. Jedino što bih dodala je čitanje blogova. Brzo ozdravi! :)

    P.S. Oskar Special post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno♥
      Kada sam objavila post naravno usla sam da ga pogledam i tek tada sam shvatila da sam zaboravila da napisem citanje blogova i gledanje youtubera ali nema veze ;-)♥
      Pogledacu i naravno ostaviti komentar♥ :-*

      Избриши
  17. Odličan post,možda i najbolji do sada.Ja kad sam bolesna samo ležim i čitam ostalo mi je sve mrsko raditi.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Predobro Ksendži♥
    Malii Garfildd,presladaak je ♥
    http://dreamgirllovefashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Jao divan post! I ja sam na čajevima, ne daj se! ;)


    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  20. Super post, macak je posebno doprineo da mi se ovoliko svidi, posto obozavam zivotinje. :)
    Ukoliko pratis Pinkove zvezde, uradila sam intervju sa jednom, post mozes videti ovde. http://gospodjicamrvica.blogspot.com/2015/03/pinkove-zvezdice.html

    Pratite me, uzvracam. ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Super post!!
    I imam iste helanke sa Engleskom zaztavom. :D ♥

    http://andreasworld11.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши