expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 16. фебруар 2015.

Outfit Of The Day

-Cao dragi moji. <3
-Pre posta zelim da vam se izvinim sto me nije bilo dugo. :-(
-Imala sam dosta obaveza oko skole ali evo sada sam tu. <3 :-*
-Danas mi je stigla sestra iz Novog Sada i odlucile smo da idemo do grada.Pre nego sto smo krenule u setnju po gradu ona me je slikala i odlucila sam da moj Oufit podelim sa vama.

Njega cini:Kosulja ispod dzempera,crne carape,pocepane farmerke,cizme i narukvica. :-)

1.Prvi odevni predmet je ovaj crni dzemper koji sam kupila u butiku 'Hollywood'.Sa njim ste se vec jednom sreli kada sam pisala o favoritima januara.Ispod njega sam obukla kosulju koju sam dobila za rodjendan.Namestila sam je tako da se kragna vidi.
2.Druga stvar su moje omiljene pocepane farmerke koje su kupljene u 'Sky Fashion'.Iako su mi omiljene nesmem ih nositi u skolu jer su i previse pocepane da bih ih nosila.Posto jos uvek nije sasvim toplo ispod njih sam odukla crne carape.Njih inace nosim uz suknje ali su posluzile i za ovakve prilike.:-) <3
3.Treca stvar su moje cizme koje su iz butika 'Tempo'.O njima ne znam sta bih pisala.Jako ih volim a veoma su udobne. *--*
4.I zadnja stvar je ova crna narukvica.Crno ide uz sve a posebno se uz moju kombinaciju uklopila ova narukvica.Ne znam gde je kupljena jer je od moje sestre.Inace jako volim nakit a posebno narukvice i ogrlice.
Evo jos koja slicica:




To je to za ovaj post.Ocekujem vase komentare.
Pozdrav! <3

26 коментара:

  1. Jako lep autfit!! :) ♡♡

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan outfit! Stvarno imas stila<3
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep post,i veoma dobar autfit.
    Imam jednu zamerku oko bloga,a to je ono upali svetlo,što je ekstra,ali miš ti je crn i to se jedva nađe i pogodi,promeni to,sve ostalo ekstra!

    Učlani se u moj blog:http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan outfit Ksenija! Možemo pratiti jedna drugu? :)♥ Javi na mom blogu!

    Inače, kada se uđe na tvoj blog jedva ubodem da upalim svetlo jer je i miš crn i pozadina haha. :D

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala puno.Naravno da mozemo. <3

    Haha,to mi je jos neko rekao i nebrinite promenicu to. xd <3

    ОдговориИзбриши
  6. Pogledaj moj odgovor na mom blogu. Inače zapratila sam i ja tebe. :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. nice outfit dear!
    kiss kiss

    http://thepinkillusion.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  8. Genijalno! Sviđaju mi se farmerke. Veoma *-*. Mislim da imamo sličan džemper heheh Super post zaista. Sada ću se učlaniti u tvoj blog jer imaš sjajne postove.
    Bila bih presrećna kada bi pogledala moj blog i učlanila se
    suzanas1.blogspot.com
    <3
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  9. Bas mi se dopada ova opcija ''upalite svetlo''. :) I post je super, dopadaju mi se cizme i dzemperic. :) Pratim te sada preko GFC, ako zelis mozes posetiti moj blog.

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/
    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super. Imamo sličan ukus. Jako mi se sviđa. :D

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <-- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš.

    ОдговориИзбриши
  11. nice outfit!!
    I like your boots!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan outfit,i sviđa mi se tvoj blog jer je specifičan zbog ovog svetla haha.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Prelep post ! Ako hoces da budemo partnerke onda uclanise u moj blog ja sam u tvoj vec.. ^^
    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Prelijep outfit, baš mi se sviđa... narokvice su top :D :D

    Voljela bi da pratiš moj blog, ja naravno uzvraćam :D

    http://milasindinka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши