expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 14. март 2015.

Diy-To Do

-Zdravo dragi moji.♥
Evo Ksenije i njenog novog posta.Haha.Znam nije me bilo dugo ali imala sam neki 'prekid inspiracije'.Haha,nadam se da ga mozemo tako nazvati.Ali bitno je da sam sada tu i da cu vam u daljem periodu redovnije pisati postove.♥
-Inace moj naslov za ovaj post mi je nekako bezveze ali nisam nista drugo mogla smisliti.Haha♥
I slike su malo losije jer je napolju mrak a tek sam sada zavrsila sve ovo.♥
-Ovaj post ce biti o tome kako da ostanete organizovani,tako nesto.
Ako ste jako zaboravni kao ja mislim da vam ovo moze pomoci jer meni jeste.♥
.Slike su lose jer sam slikala uvece i na slikama na kojima nesto pise hemiskom kliknite na njih kako bi vam se prikazale lepo.♥
Da pocnemo sa postom♥

-Inace pisacu 2 diy,mada ovaj drugi i nije bas diy ali ok.♥
-Za prvi diy ce vam biti potrebno:
Ram za slike,neki ukrasni papir,beli papir,lepak,makaze,hemiska i marker u nekoj boji.

 Ja sam koristila roze marker a vi mozete uzeti bilo koju boju.


Sto se tice lepka koristila sam bas ovaj zato sto je jako slab a ja naravno svaki put imam nesto drugo da uradim.Pa da mi ne bi stajalo jedno te isto papirice koje sam zalepila mogu lako odlepiti a da ne upropastim ukrasni papir ispod njega jer je lepak jako slab. :-)♥

-Ukrasni papir zalepite za ram. :-)
Tj. za onu podlogu ispod rama.Razumete vi mene.x'd ♥

-Uzmite beli papir i odmerite ga koliko hocete da ide u duzinu i sirinu.Ja sam iskoristila duzinu celog rama.Na tom papiru napisite 'To Do'.Mozete ga ukrasiti kako ga napisete ili kasnije kao sto sam ja uradila.
Jedna napomena:Papir na kome sam napisala 'To Do' je kolaz papir posto to naravno necu skidati a ostali beli papiricu su obicni. :-)♥
-Uzmite bele papirice isecite ih u oblike koje zelite i na njima napisite svoje obaveze.Posle toga ih zalepite za ram.♥
 I to je to.
Vi naravno mozete ovo ukrasavati i na svakom papiricu pisati drugom bojom,ali ja sam zelela da to bude bas ovako jednostavnije.Mislim da ce vam biti lakse da gledate slike nego da citate ova moja upustva.x'd♥
Idemo na 'diy' broj 2.
(Stavila sam diy pod navodnike posto ga ne smatram nekim diy ali okk)♥
Ovo je jako prosto ali meni uvek pomaze da se setim nekog testa ili nekih svojih obaveza.
Potrebno vam je:
Stipaljke ja sam uzela 2.Nije bitno kakve su vec da mogu uspravno da stoje.Iii beli papirici.♥


Lepse bi bilo da temperama obojite stipaljke ali ja zaista nisam imala vremena.
Na papirice napisete svoje obaveze i prikacite papiric za stipaljku i to je to haha.♥
Meni stipaljke stoje na policama i tu ih uvek vidim.♥


-I samo zelim da se izvinim sto sam zaboravila da stavim link mog rada na kome sam pobedila.Kome nije jasno nek pogleda moj predhodni post.Stavicu ga ovde♥
Hvala vam na kometarima i iskrena da budem nisam ih ocekivala toliko.Ali uprkost svemu ja cu ipak takve postove pisati na svake 2 nedelje jer mislim da je bolje da pisem postove sa svojim slikama.Nekako to je moje misljenje.♥♥
http://girlslifebyaleksandra.blogspot.com/2015/03/pobednici-takmicenja.html

Veliki pozdrav od  mene do sledeceg posta!♥
Kiss♥

14 коментара:

  1. Zanimljive ideje :-)♥
    Odlican je post.
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ideje su bas super! Jako lepo pises. Slike mi se takodje svidjaju. Sve u svemu bravo! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post Ksenči. :)

    Novi post na blogu : fashionholicyeahh.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo definitivno moram da isprobam. Jako sam zaboravna, i mislim da ce mi ovo puno pomoci. Odlican post, kao i blog!

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Post je odličan kao i blogg, vrlo mi se sviđaju tvoje ideje.. Novi post na mom bloguu, pogledajj :)

    www.biserinecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15. март 2015. 10:00

    Super post kao i blog. Ideje su super. Bravo!

    adinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши