expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

недеља, 1. фебруар 2015.

Outfit for school

-Zdravo dragi moji.
Zbog danasnjeg posta sam veoma uzbudjena.
Kao sto vidite pisacu o odeci za skolu.
Nadam se da ce vam se svidetii. <3
Da pocnemo:
*Prvu kombinaciju sam ja pravila.Inace obozavam stvari na tufnice.Kao sto znate ove kape su najnosnije kapice i totalno su moderne.Ovde se takodje nalaze i 'UGG' cizmice koje ja obozavam.Njihova jedina mana je to sto propustaju vodu i sto su iskljucivo za suvo vreme. <3
*Ovu kombinaciju sam takodje ja pravila.Na ovoj slici nalazi se dzemper crvene boje koji je po meni prelep.Po menisu dzemperi najnosniji odevni predmeti ikada i jako su laki za odrzavanje.Pored toga imamo i kanadjanke koje su super za zimu. <3
*Ovu kombinaciju sam pronasla na internetu i jako mi se dopala.Na njoj su starke koje verujem svi obozavaju.Jedina mana im je sto su krpane,znaci za suvo vreme su i brzo se prljaju.Ovakve bodi maice se mogu naci u New Yorker-u.

*I ovu kombinaciju sam napravila.Ovo je za one koji vole crnu boju.Ovde se ponovo susrecemo sa kapicama.Takodje imamo i crne martinke koje ja iskreno obozavam mada su mi rokerske.Imamo i Ray Ban naocare koje ne moraju biti za vid. <3
*Kombinacija sa interneta.Ne znam sta bih pisala za nju.Izgleda mi jako lepo i prijatno. <3

*Ovo sam takodje pravila.Na isti je fazon kao i prethodne kombinacije tako da necu nista pisati. <3
*I poslednja kombinacija mi je jako lepa i prijatna.Lepo je kombinovano uz sal koji je ove godine bas u modi. <3

-To je to za danas.Nadam se da ste se zabavili.
Savetujem bas da se oprobate u pravljenju kombinacija preko http://www.polyvore.com/ .
Sigurno cete se zabaviti.
Komentarisite koja kombinacija se vama najvise dopala
-Pozdrav! <3


6 коментара: