expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 31. јануар 2015.

FAVORITI JANUARA

-Hello ljudii. <3
-Dosta vas mi je trazilo da uradim post o favoritima januara pa sam odlucila da vam ispunim zelju.
-Imajte na umu da nemam profi aparat tako da slike nisu besprekorne ali sam se trudila. <3
-Da pocnemoo:

1.Na prvoj slici se nalaze moja tri omiljena dzempera.Januar je jako hladan mesec pa sam iz tog razloga najise nosila dzemperee.Jakoo su topli i uopste nisu teski za odrzavanje.Ja ih prostoo obozavam i uvek cu ih nositii. <3
2.Na drugoj slici nalaze se knjige koje sam procitala ovog meseca.Greska x'd.Knjigu 'Tri metra iznad nega' koju je napisao Federiko Moca jos uvek citam.Ja sam inace veliki ljubitelj knjiga i zaista volim da citam.
Knjigu 'Zbogom nije kraj' pisala je Aleksandra Poter a knjigu 'Pismo gospodje Vilme' pisala je Jelena Bacic Alimpic.Odlicne su i preporucujem ih svima. <3
3.Treca stvar koju sam dosta koristila su patofne za kucu koje ja inace zovem 'pipilice'.Jako,jako su udobne i tople.Prosto ih obozavam. <3
4.Avon Care krema za ruke.
Ove zime dosta je pomogla mojim ispucalim rukama na vetru.Zaista ne znam da objasnim kakav miris ima ali jako je lep x'dd.U sebi sadrzi vitamin E.
5.Takodje ovog meseca sam koristila lakove za nokte.Na slici se nalaze oni lakovi koje sam najvise koristila.Ja volim kada su nokti sredjeni.*--*
Na slici se nalazi i bezbojni lak jer kada nisam imala vremena za sredjivanje noktiju koristila sam njega.
6.C-THRU dezodorans.
Onjemu ne znam sta da pisem sem toga da je PREE *---*
Divno mirise i preporucujem ga svima.
7.Sprej za telo.
Ovaj proizvod narucila sam u Avonu.Mirise na ruzu i cokoladu.
8.I poslednja stvar je svakako moj Roze Baby lips.Divno mirise i na vase usne ostavlja blag rozikasti trag.Posle njega nameravam da kupim plavi koji mirise na mentu i odlican je za ispucala usta.Takodje je i bezbojan. <3

-To je to za ovaj post.Nadam se da sam ispunila vasa ocekivanja i da vam se ovo svidelo.Caoo. <3 :-*

13 коментара:

  1. Super je post!
    Ovaj dezedorans sam i ja koristila i imala sam istu kupku i predivno mirise! :)
    Pozdrav!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. I slike su ti savrseno slikane. Svaka cast! :)
    (styleonfirstplace.blogspot.com)
    -M.S.

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Papučice su preslatke! ^^ Čitala sam ove knjige, i sve tri su stvarno jako, jako dobre! :) I naravno, ništa bež džemperića. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, sviđaju mi se knjige :)

    Moji januarski makeup favoriti: http://soniacreazzione.blogspot.com/2015/02/januarski-makeup-favoriti.html
    Možete pogledati skice mojih kreacija na blogu: soniacreazzione.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super, bez džemperića i kapica ništa.
    Moj blog: justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши