expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

четвртак, 5. фебруар 2015.

Grickanje noktiju,odvratna navika!

-Zdravo ljudii. <3
Juce je bila sreda i trebala sam napisati post.Izvinjavam se ali zaista nisam imala vremena.Sorry. <3

-Ako pogledate naslov posta zakljucicete o cemu cu pisati. ;-)

Kao sto znate to je jedna odvratna navika.Ne mozete ni da zamislite koliko prljavstine i bakterija unosite u usta prilikom grickanja vasih noktiju.Sem toga nokti vam izgledaju uzasno kao i vi dok su vam prsti u ustima.
-Istrazivanja su pokazala da ljudi grickaju nokte iz dosade,straha,tuge i stresa.
Vasi nokti su uzasni a usta puna bakterija.Trujete se!

-Evo nekoliko nacina da prestanete sa tom odvratnom navikom:

1-Uhvatite sebe na delu:                           
Uhvatite sebe na delu da bih videli u kakvim situacijama to radite.Da li je to dok vam je dosadno ili dok ste iznervirani...Kada uhvatite sebe pocnite sa odvikavanjem. <3
2-Lak sa gorkim ukusom:                         
Mozete u AVONU ili nekoj apoteci kupiti lak sa gorkim ukusom.Sa njim namazite svoje nokteSvrha toga je to sto taj bezbojni lak ima gorak ukus.To znam jer sam ga probala i dosta mi je pomogao.Kada pokusate da zagrizete nokat na jeziku vam ostaje gorak ukus.
3-Motivisite se:                                       
Motivacija je jako bitna.Morate imati dosta zelje i truda da bih se odvikli.Ja sam na primer sebe kaznjavala.Kada ubacim ruke usta kaznjavala sam sebe na razne nacine,a kad prodje dan bez toga nagradila bih se.
4-Limunov sok:                                      
Iscedite limun u posudu/ciniju i time namazite nokte.Isto je kao i sa lakom.
5-Nadjite neku zanimaciju:                    
Uposlite ruke,radite nesto da vam one nebih bile u ustima.Na internetu sam pronasla zanimljiv nacin.Dok gledate TV iz ruke u ruku prebacujete lopticu.Tako ce vam nokti biti izvan usta.
6-Na nokte zalepite selotep traku:         

To vam moze pomoci dok ste kuci.

-Za kraj evo nekih DIY za nokte.(za one koji ih ne grickaju,da pronadju nesto zanimljivo) <3



-To je to.Vidimo se! <3

3 коментара:

  1. Post je zaista jako lepo napisan. Verujem da sj mnogima pomogla. Ja sam pre grickala nokte i kada sam videla u kakvom su stanju istog trenutka sam prestala i od tada negujem nokte. :)
    Mnogo mi se dopada druga slika sa idejama za ukrasavanje noktiju.

    P.S. Novi post na mom blogu:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши