expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 7. фебруар 2015.

Hairstyle for school.

-Zdravo svima!
-Ovo je moj novi post koji je vezan za frizure za skolu.
-Zelela bih da napomenem da se blizi 14.02 i da ce moj sledeci post biti inspirisan danom zaljubljenih. <3
Da pocnemo:
Moja kosa je tako dosadna!
Sta da radim sa njom???  
           -Pogledaj ovaj post! <3
Frizurica broj jedan:
Jako je jednostavna i veoma lepa.Uopste nije teska.To vam govorim jer sam je probala.Sve sto vam jee potrebno je gumica i ukosnice.Objasnjenje na slici! <3
Frizurica broj dva:
Nikada je nisam probala ali mi izgleda odlicno.Takodje mislim da je teska i da je potrebno vreme da  se uradi.Pogledajte koliko kika imaa ovde!Moze se nositi u skolu a i na neke proslave rodjendana. <3
Treca frizurica:
Ova frizura mi se mnogo,mnogo,mnogo svidja!Posto ja inace nisam vesta sa ovakvim frizurama trebala bi mi pomoc.Ovoo mozete probati kuci za vikend dok imate slobodnog  vremena pa ako uspete mozete je uraditi i za skolu.<3
Cetvrta friizura:
Ja sam veliki ljubitelj ovih kika.Kao sto napomenuh nisam vesta u frizurama,ali ovo je prelako.Sem ovakve kike u repu mozete je plestti pozadi da vam pada niz ledja ili na stranu.Sve se isto radi samo sto kika nije u repu.Meni je najbolja sa strane.<3

Peta frizura:
Ovo je takodje jedna kika koju je lako uraditi a pritom lepo izgleda.Mozete isplesti 3-4 kike pa ih onda plesti zajedno.Tako je lakse.Ako gledate Beth(Bethany Mota) mozete videti da ona cesto radi ovu kiku. <3
-Ova  frizura mi je nekako sporcka.Ne znam da vam objasnim sta hocu da kazem.Ovo je za devojke kojje zele da izgledaju sporcko i lepo zavreme fizickog.Ja bih ostavila rep,znaci bez pundje. <3
-Ne znam da li se ovo moze nazvati frizurom,ali svakako je slatko i skroz messy.Ispod ove pundje ja bih dodala i masnicu. <3
-Ova frizura je dosta slicna drugoj.Meni je lepsa,laksa i nekako vise za skolu.Takodje i divno izgleda.<3
-Opet nesto na isti fazon samo dosta lakse.Trebaju vam male gumice i ukosnice.Ovo cu svakako probati. <3
-Iii  pooslednja frizura je takodje pundja samo sto  nijje messy.

-To je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidelo.
Komentarisite koja frizura vam se najvise svidja. <3
-Pozdrav! <3

13 коментара:

  1. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala sto posecujes moj blog. I meni se tvoj jako dopada, narocito opcija sa paljenjem svetla. :) Jako koristan post, bas mi se dopada. :) Pratim te preko GFC i G+.

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Cao,ja sam Dora. Procitala sam tvoj post i moram da ti priznam da je veoma zanimljiv. Ja kad imam Bad Hair dan,samo stavim kapu na glavu i to je to. Inace ako mozes posjeti moj blog www.teend99.blog.com i komentarisi ga. Novi je.

    ОдговориИзбриши
  4. Cao,ja sam Dora. Procitala sam tvoj post i moram da ti priznam da je veoma zanimljiv. Ja kad imam Bad Hair dan,samo stavim kapu na glavu i to je to. Inace ako mozes posjeti moj blog www.teend99.blog.com i komentarisi ga. Novi je.

    ОдговориИзбриши
  5. odlicne ideje i svakako cu isprobati nesto slicno :)
    ako zelis i mozes poseti moj blog pa ako ti se dopadne uclani se :) ja na tvoj vec jesam http://vanja00.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlične ideje,svakako ću isprobati neku od ponuđenih haha,blog super ! :)

    Ako želiš učlani se na moj post,uskoro je giveaway.
    P.S. novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje. ♥

    ОдговориИзбриши