expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 18. март 2015.

In style of famos #2-Bella Thorne

-Zdravo moji drugari!♥
Ovaj post sam trebala da napisem juce ili prekljuce,nisam ni ja sigurna kada,ali moja skola i obaveze su ucinile svoje pa sam zakasnila.♥Nadam se da mi oprastate.♥
Iskreno sam se iznenadila kada sam videla koliko sam imala komentara kada sam pisala prvi deo ovakvog tipa posta.Ovaj post pisem iz razloga sto sam vam obecala da na svake 2 nedelje ocekujete ovakav tip posta.♥
Bas sam oduzila a zaista nemam puno vremena za ovo jer sutra imam dosta testova koje bi trebalo da uradim dobro jer sam popustila sa skolom i moja majka se buni zbog toga♥
Pozelite mi srecu sutra!♥
P.S slike i nisu neke,bitno je kako je Bella obucena♥
Let's go:♥
-Verujem da vecina vas gleda Dizni kanal i da znate ko je Bella.Ona se proslavila u seriji 'Shake it up' gde glumi devojku pod imenom Sisi.♥
Njen stil mi je veoma lep pa sam odlucila da svoje misljenje podelim sa vama♥.
1.Haha,znate da sam zaludjenik sa ovakvim suknjama.Cim sam videla ovu suknju morala sam da vam predstavim kombinaciju.Zaista mi se jako svidja samo sto bih ja iskreno uzela malo drugaciju i manju torbu.♥
2.Ova kombinacija me je definitivno ocarala.Na slici se ne vidi ali sam ja dok sam trazila slike videla da ona u ovoj kombinaciji nosi bele starke.Inace obozavam starke i to mi je najlepsa obuca.Kupovala bih ih sve dok nepokupujem starke u svakakvim bojama i dezenima.Ovo je prava letnja kombinacija kojom sam ocarana! ♥
3.Ovo mi se takodje posebno svidelo.Jednio sto bih promenila je njena obuca.Ja bih izabrala crvene starke i onda bih mi ovo bilo idealno!Takodje se moze dodati i neka ogrlica,stvar je ukusa.♥

4.Dok sam trazila slike za oko mi je zapala ova jednostavna kombinacija.Ne znam sta bih dodala za nju ali mi se jako svidja.Nekako mi je bas opustena a na Belli sjajno izgleda.♥
5.Hmm,ovo je neki stil koji bi mozda moga proci i u skoli,tokom onih toplijih dana.Jako mi se svidja!♥
6.I pre sam vidjala ovakve dukserice i svaki put bih se odusevila.Prosto su mi divne!Ovde mi je sve lepo uklopljeno!♥
7.Ne znam sta bih za ovo dodala.Jako vedre i lepe boje.Lepa kombinacija,samo sto mi se nesto bas i ne svidjaju stikle.Nisam odusevljena ali kompletan utisak je jako dobar!♥
8.I evo za kraj ponovo jedna jedna kombinacija sa suknjom mada dosta razlicita od prve.Ovu sam kombinaciju videla i u jednim novinama,haha♥Jako,jako lepo♥

-To je bilo to za ovaj post.Jako sam zurila pa je malo krace♥
Da li se vama svidja Bellin stil?Koja vam je najlepsa kombinacija od gore navedenih?Kakav vam je celokupni utisak o njenom stilu?Da li ste ikada gledali seriju 'Shake it up'?
-Sledeci post ocekujte u petak ili za vikend♥
Kiss i pozdrav do sledeceg vidjenja!♥

22 коментара:

  1. Druga kombinacija je vrh. Njen stil je odlican, potpuno po mom ukusu! Gledala sam `shake it up` i jako mi se dopada ta serija! Mada sada je ne prikazuju na Disney channel-u. :\

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru.Mislim da ce je ponovo pustati samo ne znam kada.♥

      Избриши
  2. Sve kombinacije mi se bas svidjaju, kao i njen stil.. Volela bih da posetis moj blog i komentarises..

    www.biserinecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno je.
    Bellin stil obozavam bas se lepo oblaci i jedna mi je od omiljenih glumica:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Love this post! She's so gorgeous :) I'd love to follow each other, I've followed you on GFC and would love it if you could check out my blog! Let me know if you'd like me to follow you anywhere else :)

    xo, Dolce // http://www.mydailysweet.com/
    Leave me a comment; I'm always looking for new blogs to follow!

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, bas mi se dopadaju neke od njenih kombinacija. :)
    Novi post na mom blogu, uputstva za podesavanje zanimljivih kursora. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Njene kombinacije su fantasticner. *_*
    posetite moj blog i followajte ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Bella je najbolja! Obožavam je! Sve kombinacije su dobre, a za treću, mislim da već nosi ogrlicu, ali se ne vidi dobro na slici. :)

    Poseti moj blog i učlani se. ♥
    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tek sam sada primetila to.Nisam mislila na nesto tako,vec na neku duzu oglicu sa nekim crvenim simbolom. :-) ♥
      Hocu.♥

      Избриши
  8. Hello! Thanks for commenting on my blog. I followed you back:)
    I loved the detail of the "turn in the lights", Although I didn't understand it at first.
    I love the hair colour of this girl!



    Sabina,
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks a lot♥
      Ohh,that's the lovled detail.I know.♥
      Oh yes she has very nice colour of hair. *0*

      Избриши
  9. Анониман20. март 2015. 02:11

    Ako se sad nisam izvrištala neću nikada,znači zamalo da sam pala sa stolice kada sam ušla na blog i kada je počela ova pesma,a meni je zvučnik bio najjače pušten.No,to nije toliko bitno ahaha.Odličan post,jako volim Bellu, i sve joj lepo stoji,klasična lepotica :-)

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha,bas si me nasmejala.U pocetku je i meni bilo tako ali vremenom sam se navikla hahaha.♥
      Hvala ti♥

      Избриши
  10. Sve kombinacije su super al' ovu trecu moram da odvojim od ostalih :)
    Imam novi post, pogledaj i komentarisi!

    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман21. март 2015. 11:22

    Odličan post, baš mi se svidjaju kombinacije :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши